by nuffnang

my followers

Jumaat, 6 Mei 2011

big family...big ragam...


MY FAMILY

sebelah kiri ni kakak number 3 aku,puan norazian..skunk dia bekarja ngan suami dia n dah pun ada syarikat sendiri..
ni akak sulong aku..along bekerja sebagai teacher kat johor
ha2..bro yang ngah paygang tomato ni abag aku yang selalu gak bagi support plus motivation pada aku..dia merupakan seorang jurutera dalam binaan jambatan kat k.l skunk ni
alo2 lo..comelnya..ni la najihah aleyya yang memang suka sangat amik gambar n pozzing..jihah ni anak sedara pertama kitorng tau..skunk dah makin besar n makin comey pun
ha!!yang korang nampak cute ni merupakan assistant peribadi syarikat lawyer tau...jangan main2 ngan angah...he2..
ni lah adik bongsu aku yang aku sayang ni..petah gila bercakap sampai menang juara pantun darjah satu n wakil futsal sekolah tadika negeri pahang

sebelah kanan aku ni lah mak kesayngan aku..puan zabedah othman
ni lah aku.....he2..

gila rojak buat ayat...tapi tu lah...sebenarnya rasa bertuah ngan family cik madzlan plus keturunan nya....ada sesetengah orang menganggap biar adik beradik sikit x banyak ragam.. x mudah bergaduh...but bagi aku adik beradik ramai lagi best, exspecially time raya dapat banyak wit raya banyak...ha2...xde la bukan tu maksud aku...but aku rasa bertuah dilahirkan dari kandungan perut ibu yang bernama zabedah dan bape kepada cik madzlan...alhamdullilah so far we adik beradik susah sekali nak bergaduh ape tah lagi nak berselisih faham besar2... adik beradik ramai lagi rasa together n rinngankan beban masalah...kalo dulu may be idup susah masing2 belum bekerja...syukurla skunk ni masaing2 da pun berjya menjejekakan kaki ke menara klcc?he2.....tapi dalam pic ni ada lagi dua orang yang xde..ayah n adik aku sorang lagi...cooming soon

Add Image

Tiada ulasan:

Catat Ulasan