by nuffnang

my followers

Rabu, 3 April 2013

Produk cell 8 - KUANTAN & TESTIMONI



CELL 8 DI CAWANGAN KUANTAN= 012-7483550 

HARGA RM 99


               CELL 8 ™ Produk anti penuaan Generasi Baru CELL 8 ™ Memfokuskan kesihatan dalaman untuk KESEMPURNAAN LUARAN. CELL 8 ™ tablet kunyah berperisa Apple yang pertama di pasaran.   Kandungan : Satria L- Glutathione, Hydrolized Collagen, Vitamin C dan Grape Seed Extract. Tiada Product lain seperti CELL 8 ™ Tanpa Air.. HANYA KUNYAH..! Rasa sebenar Apple, sedap dan amat digemari oleh semua, malah mudah untuk di bawa kemana sahaja.   Cara Pengambilan : 2 tablet dikunyah atau hisap sekali sahari. Untuk anda yang tidak sabar untuk melihat kesannya, boleh mengambil 2 tablet 2 kali sehari untuk botol pertama. Formulasinya dirumus khas dari bahan aktif bermutu tinggi untuk memastikan pengguna mendapat menafaat maksima hanya dalam masa 1 bulan. Khasiat Pengambilan CELL 8 ™ Meningkat immunisasi Badan Kandungan Satria Glutathione yang membantu menyah toksid dalam badan,menutralkan free radikal dari pencemaran asap, bahan kimia, makanan, stress, cahaya matahari dan banya lagi. Vitamin C membantu menghasilkan Kolagen secara semulajadi didalam   badan dan Satria Glutathione mengelak kerosakan kolagen didalam badan serta memaksimakan penyerapannya. Kaya dengan OPC dari Grape Seed Extract yang berfungsi seperti “Face lift” semulajadi.OPC dari Grape seed extract boleh mengurangkan penghasilan melenin yang menyebabkan kulit gelap. Hydrolized kolagen membantu menghilangkan garis halus, menganjalkan dan melembabkan kulit serta memulihkan masaalah kulit. Kesan Pengambilan CELL 8 ™ pada Kulit   Kulit lebih Anjal, halus dan lebih cerah Tona kulit seluruh badan menjadi sekata dan bermaya Parut di muka dan seluruh badan menjadi lebih pudar sehingga 80% Jerawat dan masaalah kulit akan pulih. Kesan yang hebat untuk mereka yang mengidap Enzema Liang roma mengecil Kulit pada bahagia tumit menjadi lebih halus Bahagian bawah lengan, tengkuk, celah dalam peha menjadi lebih cerah sekata.     Kesan Pengambilan CELL 8 ™ pada Kesihatan Tidak mudah mendapat penyakit Badan terasa lebih bertenaga dan cergas Amat baik sebagai ajen detox kepada Perokok Melindungi dari berbagai penyakit berbahaya. Nantikan kehadiran CELL 8 ™ di pasaran pada 15 Januari 2012. CELL 8 ™ Produk anti penuaan Generasi Baru. CELL 8 ™ tablet kunyah berperisa Apple yang pertama di pasaran. Tiada Product lain seperti CELL 8 ™ Tanpa Air.. HANYA KUNYAH..! Produk yang pasti meletup di pasaran dari segi khasiat dan nilai wang anda.      


TESTIMONI CELL 8

ESTIMONI JAMU D’SYLIM
NORZILLA SALLEH
KUALA TERENGGANU
HP: 019-9326337
BRT SBLM: 69KG
BRT SKG: 58KG
Salam sejahtera, sblm ini saya menghadapi mslh brt bdn yg mendadak naik selepas bersalin. Bermacam-macam produk telah saya cuba & sanggup menghabiskan duit utk kurus, selepas di perkenalkan dgn FZ'S HERBS D'SYLIM, brt bdn saya sblm ini 69kg telah turun 58kg dlm masa 2 bln. Allahamdulillah saya bersyukur tak terhingga krn di pertemukan dgn D'SYLIM. Skg saya meneruskan mkn D'SYLIM.
ILA
BESUT, TERENGGANU
HP: 014-8108104
HP: 019-9326337
BRT SBLM: 89KG
BRT SKG: 84KG
Salam, dgn berat bdn saya 89kg tdk mustahil dlm masa terdekat ini utk trn 5kg dgn hanya memakan D'SYLIM dlm masa 2 minggu tak sampai 1 botol alhadulillah saya bersyukur sgt krn di perkenalkan dgn FZ'S HERBS JAMU D'SYLIM. Saya akan meneruskan mkn D'SYLIM sehingga target saya utk trn brt bdn kpd 60kg TERCAPAI.
Salma Majid
Alor Lintang, Jertih
Umur 30-an
HP: 014-8037858
Pengguna mempunyai 3 orang anak

Sebelum :
Masalah utama saya adalah untuk mengekalkan berat badan ideal 50-55kg dan pada suatu ketika mencecah sehingga 68kg. Masalah lemak terkumpul di perut dan peha sehingga seluar pun kena pakai saiz XL.

Selepas :
Saya mengamalkan D’Sylim 4 biji setiap malam. Dalam masa 2 bulan, berat badan turun sebanyak 10kg dan alhamdulillah saya dapat mengekalkan berat badan ideal. Masalah lemak terkumpul di perut dan peha tiada lagi. Badan terasa lebih ringan, lebih sihat dan lebih bertenaga.

jamu-testi

TESTIMONI JAMU WANE-TA
IDA MUSTAFFA
BESUT TERENGGANU
HP: 012-9387713
Saya telah mencuba berbagai produk utk mendapatkan zuriat tetapi tdk berhasil setelah menggunakan FZ'S HERBS JAMU WANE-TA DLM MASA 2 bulan dgn izin ALLAH S.W.T saya di sahkan hamil.
ZAKIAH OMAR
HP: 013-9681494
Suami memuji hubungan intim makin hebat.
NORAZIAH SULAIMAN
HP: 012-6196069
Salam, sblm ini saya menghadapi masalah keputihan yg teruk serta masalah peranakan yg selalu terasa sakit ketika bersama suami. Tapi selepas mencuba FZ'S HERBS JAMU WANE-TA dlm 1 botol saya dapati keputihan teruk yg saya alami sblm ini tlh hilang & tak gatal lg. Masalah peranakan saya jg tlh kembali sht. suami saya memuji saya & berpesan agar saya meneruskan makan FZ'S HERBS JAMU WANE-TA ini.
TESTI-jamu

kesan pengambilan cell 8

* kulit lebih anjal dan cerah
* tona kulit seluruh badan menjadi sekata dan bermaya
* parut di muka dan seluruh badan menjadi pudar sehingga 80%
* jerawat dan masalah kulit akan pulih 10-14 hari
* liang roma mengecil sehingga 80%
* bahagian tengkuk, lengan, celah peha menjadi lebih cerah dan sekata

Tiada ulasan:

Catat Ulasan