by nuffnang

my followers

Jumaat, 25 Oktober 2013

attend course how to handle difficult customers and complaints effectively

             last 2 weeks ajai attend course macam mana nak handle pelanggan dan aduan pelanggan secara berkesan. memang acctually ajai excited sikit la.. sebab bab2 macam ni memang kena dengan jiwa ajai apatah lagi ajai memang selalu berkemonikasi dengan pelanggan dan pesakit.. hari2..tapi kejap je krusus nya.. 2 hari je.. so kitorang 4 orang mewakili hospital kmc attend krusus ni. sape facilitatornya? miss suchitra mahendraraj ! suka sangat dengar celoteh dia... nampak sangat dia seorang yang berani, berjiwa tinggi dan sangat berkeyakinan. ajai x rasa bosan pun sepanjang krusus ni.. apatah lagi ni lah ruang ajai nak kenal kak ros, dilla n epul lagi dekat,.. masing2 kan kalo time kije busy ngan kija.. so on the way nak p k.l tu ajai yang driving ni x rasa ngantok plus letih pun.. diorang plak( kak ros n dilla) non stop bercakap.. ha2..

           macam2 story yang ajai tahu n x tahu.. habis semua diroang kuar.. sepanjang krusus tu plak si dilla banyak jer cerita nak share ngan orang ramai..xde sangat gambar2 yang menarik.. xtau nak snap gamabr apa...ha2 may be terlalu penat kot...

      hari fisrt day kitorang datang, just pandukan pada gps kak ros.. nasib baik kak ros bawak..so x sesat pun.. alhamdulillah.. maklumlah kitorang memang jarang p k.l. kalo xde hal yang mustahak memang x pergi la kan. bertolak pukul 1 petang dekat kul 6  petang juga sampai hotel.. ajai drive pelan je.. maklumlam bawak k.ros n dilla.. kalo ngan epul je lama dah pecut..












Tiada ulasan:

Catat Ulasan