by nuffnang

my followers

Jumaat, 2 Ogos 2013

jalan jem di kuantan

     assalamualaikum u alls.. hari ni saya x kerja.. so kesempatan ni saya amik turun bandar p cari bj melayu.. acctually da beli da sikit tapi still mencari jubah oren nak kasi kena ngan theme family tahun ni...susah nak cari warna ni..bnyk warna itam n putih je..

   tapi apa yang saya nak story pasal jem yang berlaku kat kuantan.. memang teruk sangat . saya now da x sanggup p kije dengn kete.. naik motor lagi cepat n selamat.. ha2.. naik kete x selamat ke? u alls tau my freinds exccident d sebbkn jalan baru yang dah bertukar n jadi kelam kabut...sius rasa nak marah.. tP sabar kan je lah..

     x selamat sebb silap ari bulan dtg kije lambat.. first day jalan d tukar ramai pekerja awam n swasta dtg lambat.. x caya tanya la sape2 orang kuantan.. bukan setakat bising orang ramai, tapi terasa kuantan dah bertukar wajah... ape yang aku still tertanya2 mpk kaji betul2 ke tak soal jalan kat kuantan ni? hadoi.. nak tunggu dalam masa 3bulan jalan dengan konsep try and error lamanya.. kesian la kat kami ni ok. jumaat lepas aku kuar dari jam 5 ptg. naik motor nak balik im kul 6 baru pai.. jalan jem even ktrg ikut short cut bukit sekilau...la hai.. lori pun ada ikut jalan tu..
      dengar citer ramai peniaga mogok area KP sebb sale diorang jatuh...mana x nya.. sape sanggup turun bandar.. bila tiba jumaat sabtu memang jem la. baik jln kaki lg cpt sampai kan...hu2.. ok la... next time story mory lagi.. bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan