by nuffnang

my followers

Khamis, 1 Ogos 2013

ramadhan oh ramadhan

                  assalamualaikum... u alls... time saya typing ni baru je sampai rumah.. terasa sangat perut x berapa nak kenyang.. sebab berbuka tadi makan ikan tongkol masak singgang.. ha2.. honest cakap sebenarnya tekak saya sangat loya.. lagi plak perut tengah kosong.. tapi di sebabkan ada hidangan ikan tu je.. n kawan dah tolong amikkan so makan la juga sikit... pas solat tu  mencari area indera mahkota dua.. mana ada jual burger?? pergh.. memang x dan sampai umah..saya abiskan dalam kete gok.. teruk kan perangai??



( apa yang saya tahu kata member ikan tonggol masak singgang femus kat sebelah oantai timur. betul ke?)


                  memang sepanjang bulan ramadhan ni saya slow bukak blogg.. slow dengan meniaga.. saya minta ampun dari hujung rambut pai hujung kaki.. lagi2 pada u alls yang tanya pasal ubat yang ada kkm or tak.. tapi saya still sempat balas e-mail u alls cuma kdg2 saya jarang bukak email..sape3 yang text sms tu cepat juga la saya membalasnya..jujur cakap niat saya hanya tolong u alls je,, meniaga sekadar sampingan bukan full time.. menulis blogg plak adalah hobi saya.

               sebenarnya hari ini merupakan malam ke 23 ramdhan.. antara malam ganjil dalam bulan ramdahan dan 10 malam terakhir yang di katakan berlakunya lailatul qadar.. terasa sekejap je kita menyambut puasa... x lama ramdhan dah pun nak abis.. kalo lah nikmat ramdhan ni sepanjang tahun kan best.. tengok surau2 dan masjid3 meriah... orang yang berniaga pun untung rezeki lebih pada bulan ni.. alhamdulillah.. saya harap kita sama2 mendapat rahmat dan beroleh ganjaran pahala dari ALLAH S.W.T..

                 ada juga antara cuss saya yang text bagitau diorang dah start balik kampung esok... wah bestnya.. dapat beraya n berbuka puasa ramai2 kat kampung,.btw saya ucapkan selamat memandu dan selamat menyambut hari raya...



sebelum tu saya nak suh u alls tengok satu iklan raya ni ok?





jangan nak poyo bila dekat raya nii ok??? nanti buruk padahnya.macm dalam iklan tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan