by nuffnang

my followers

Selasa, 19 Julai 2011

WORKING PART TIME -PERSONAL ASISSTANT PHARMACIST,MEERA

INLAH DIA FARMASI MEERA>>>


Au ni bekerja sambilan je kat sini sebenarnya, n yang pasti lah tujuan asal aku bekerja nak kutip pengalaman... diut??ha2,,,sama lahtu...ko ni banyak sangat tanya ek,..memang x dapat nafikan lah bagi aku kerja di hospital n di kedai farmasi ada sedikit perbezaan... banyak pengalaman yang dapat diperoleh kerja di kedai farmasi ni sebenarnya.. selain dapat menambahkan lagi pengetahuan mengenai ubat, kita secara x langsung dapat mengenalpasti penyakit yang mungkin dihadapi oleh seseorang dan cara merawatnya...hal ini demikian kita secara direct berjumpa dengan pesakit tersebut n dapat melihat perkembangan yang berlaku apabila pesakit datang pada hari yang berikutnya.... memandangkan aku bekerja di sini untuk mengantikan puan meera yang ketika itu sedang melahirkan anak, selepas puan meera habis pantang tamatlah jawatan aku disini...
Seronok sangat kerja kat sini.korang nak tau nape aku rasa best kerja kat sini??
1) kalau sebelah pagi leh layan, borak2 ngan salesgirl cantik2...he2..n salesman..banyak info yang boleh kita tanya pada diorang lagi2 perbandingan antara ubat2 yang ada di pasaran ni...
2) sebab gaji -mashuk gak la sejam.
3) memandangkan aku seorang yang suka berbual dengan patient dapatlah aku berkongsi pengalamn serta kerenah customer
4)kerja n tugas yang x terlalu berat.. ha2...bagi aku, even aku buat kerja 2 kali sehari dan melebihi masa normal bekerja di malaysia sebnyak 8 jam, tapi kerja di sini bagi aku x banyak memerlukan tenaga n x susah nak buat.
5) berangan nak buka kedai farmasi sendiri..tapi angan2 tu x tercapai so sambil2 dispens ubat ( berlagak cam owner sendiri)...ha2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan