by nuffnang

my followers

Khamis, 20 September 2012

CUTI 16 SEPTEMBER

kitorang budak farmasi p bercuti...


dah memang payah nak cari jadual keje yang membolehkan kami semua ni holiday sama2, so 16 sempetember 2012..he2...mcm hari bersejarah plak..no lah, pak cik mak cik, i mean kitrg ni  holiday... best gila............................. gila2.... jom tgk pic ni...


ni lah kitorang tuh...

paling belakang sekali dari kiri, aku, iwan, mizi, 
(barisan depan) aizat n bush...

gambar ni snap masa otw p melaka....


exit kat tol alor gajah.@tol simpang empat

exit je tol alor gajah, terus belok kiri

hepi....kitrg dah sampai... siap2 nak p mandi

gambar after mandi2... x dapat nak snap gambar masa mandi, takut kamera dslr saya ilang..wua2.. tu gambar saya after cermin mata patah jatuh dalam air,, akibatnya sakit mata n ilang mud berjalan kejap.. 

lawanya pic ni kan. tapi sayag sebab saya xde dalam pic ni..  

kat pintu gerbang a.famosa

my pic n bush.. paling suka gambar ni. nampak candit


seconda day,...shopinag..ha2..aku paling banyak borang,..  dari melaka terus ke k,l n tido rumah aizat.. jalan2 p bb atau bukit bintang!


enjoy sangat....wah....sebab dapat sahopping, dapat beli barang2 keperluan, n dapat hepi2 ngan kengkawan.. hari ke 3, bertolak dari k,l ke kuatan kul 9 pagi... pai umah je terus masuk kije...ha2...letih.. sampai demam...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan