by nuffnang

my followers

Ahad, 16 September 2012

gambar kahwin ojan n fatirah





24 december 2011





sama cantik n sama padan


alamak silap edit la.. ha2 patut tahun 2011.. 

 mak sedara saya... pak andak n mak andak 
 maintain cune n ensem.. macm diornag plak kan yang nak nikah. 

 sempat amik cuti 3 hari .. sebab nak meraikan perkawinan sepupu aku ni.. even busy tapi tetap kena luangkan masa untuk diorang. lagi pun x salah ,sebab nanti aku pun perlukan khidmat diorang time aku kawin.. bila tuh>> tah la, lambat lagi kot.. ha2.. target 25!,,, da ada calon ke? xde orang nak pun kat saya... 
just 25 ikut sunah.. pray for me readers!!!
sempat amik n snap2 gambar.. tapi x dapat nak uploada banyak2..




simple but tetap meriah..  tahniah tuk korang.. semoga kekal hingga akhir hayat.. 

budak2 yang suka pozing.. cute saya kan?? 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan