by nuffnang

my followers

Ahad, 16 September 2012

dinner raya kmc 2011

just nak ingat  gambar2 lama. biasa la aku kan suka ingat kenangan2 lama.. he2..



aizat ngah lapar tuh.. x sabar nak makan nasi arab.. 

 madam namp-ak cute pakai selendang 


 dari kiri, saya, kak azi, mak milah, kak zimah, aizat, ain, madam wang 


time ni matching plak baju aku ngan mbak zimah.. he2.

time ni aku jadi pengurusi majlis,, kiranya fisrt time aku jadi pengacar majlis kat kmc.. x kekok.. tapi macam x biasa sebab x kenal sangat orang2 nya.. x reti sgt nak joke... ha2. ok lah.. siap aku p sewa baju lagi kat kuantan prade.. adergh.. lawa gak baju aku tu kan?> tema malam tu arabian night. macam2 persembahan ada. ada kategori pakaian tercantik lelaki dan perempuan lagi.. abg faizal juara malam tu untuk kategori lelaki n girl plak kak dayang, ok la tuh kan .. memang patut menang pun. just x semapat nak upload gambar diorng., g pun x sempat snap pun sebab busy ngan tast yang nak cakap malam tuh.. ala2 anugerah bintang popular plak. n yang pasti nya suasana malam tu memang meriah pun. sebab nya ada hadiah lagi kot. ada 10 cabutan bertuah, pergh hadiah gempak. basikal la, tv la, mesin urut ogawa la.. bestnya...! saya dapat kipas jer,,. isyk x baik la , x bersyukur kan ..  x sabar nak tunggu dinner tahun 2013 plak 






1 ulasan: