by nuffnang

my followers

Sabtu, 3 November 2012

JALAN2 MAKAN TURKISH INDULGENCE SECRETE RECIPE

ari tu 23 hb aku main internet.. tetiba rasa nak makan kek,.. buka la web secret recipe.. lama da x makan kek kegemaran aku.. memandangkan harga yang mahal so mampu tgk je la,.. even jejeh air liuk.. ha2.. btw ada kek terbaru turkish indulgence... wah..... aku dah rasa.. memang best........ so tanpa pk panjang ( pk ada duit ke tak ) walhal time tuh dah hujung bulan kan.. ha2.. so aku p ajak member aku aizat makan.. 

pe lagi ni aku pun oreder la.. meh tgk... 





sedopnya.. aku rasa nak p makan g.. satu slice lebih kurang rm 10 lebih.. 


ada  pistachio crumbles, marsh mallows, dark coklat.. tah pe tah lagi nama. x tau sgt.. ha2.. tapi memang best ... rugi sangat kalo sape2 x rasa kek baru ni... memang tabik spring!!!  makan kek ni rasa hilang stress2... ha2.. 



tetiba nak juga rasa hazel chesee cake.. edapnya.... 


long jack cafe 


mana leh makan sini kalo x makan spaghetti kan??  

                                                           meat ball spaghetti... puas hati... banyak...
 x cukup tu.. tamabah lagi satu pinggan... wah hari yang memuaskan dengan makan2 yang lazat n berkhasiat... ha2...



lokasi : jalan tun isamail,,, 
jam 7.30 pm... 
date,,, 26 hb 10 2012
\




                                                                                                                                                 ajai farmasi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan