by nuffnang

my followers

Sabtu, 26 Januari 2013

BOSAN

      hik.. ari ni tah ape2 entry aku kan?? dah berpa ari juga aku busy n x tulis kat blogg... busy ngan kije2 part time lain... n now baru nak berjinak2 dgn im... aku still ingt lg first2 dgr.. pe benda la im kan?? rupanya im ni internet marketing...so aku memang minat sgt dgn marketing2 secara online.. cuma susahnya aku ni xde fb.. so slow la cikit aku nya marketing... tp so far ok la.. nampak gak la feedback dr customer.. ok la kan? nak kata kaya x.. tapi sampingan.. leh kata 100 sebulan lebih la kdg2.. ha2.. biar la x kaya.. kalo org lain may be ribu riban.. aku ni  x la.. baru lagi kan berjinak2.. so ok la tuh... slow2 belajar... so ari ni sebenarnya bosan.. sebb day off.. kerja da esok.. mls nya.. nape malas? tah la.. lately mcm2 plak kat farmasi yang berlaku.. aduh..  x semngat nak kije..harap esok lusa n next2 monthnya.. semua ok kaN? insyALLAH... aku berodoa hari2 semoga hari2 aku di permudahkan...

    mesti  korang bosan baca entry aku kali ni.. memang la//alku xde idea la...xtau nak tulis ape.. ha2... ape mcm korang ada benda ke nak ckp?? share ler... kalo bosan korang wat pe erk?? aku ni kalo bosan tgk yootube, main tenet n aku akn cari ketengan.. pergi la mana2 tempat yang aku rasa dpt tenangkan aku.. k la... sebelum korang bertambah bosan better la aku tido dulu.. lewat malam da.. bye


Tiada ulasan:

Catat Ulasan