by nuffnang

my followers

Rabu, 30 Januari 2013

x patut

memg  x patot... asal ni weh tiba2 x patot plok ni..?. xde la.. kadang2 terasa juga kurang senang hati. x selesa n ada satu masa terasa teruk nya la mamat ni.. hu2.. aku x nafikn la aku ni suka bisness.. kdg2 aku suka berkawan ngn org2 yg buat biss sebb diorg ni bnyk penglmn.. bnyk pengetahuan.. lagi satu boleh share mcm2...
   tapi da banyak kali aku terasa tertipu.. maaf la kalo sape2 terasa n memg buat cara yang sama dgn ape yg nk diceritakn aku ni.. aku kenal2 ngn otai2 wat biss.. n diorg sgt la bermotivasi. bila sampai satu masa plan nk jumpa n kenal2 . tp aku ni nk dgr dulu... n sama ada nk joint atau x tu hak aku.. nk berniaga jgn paksa2.. then satu g if nk berjumpa, aku da pesan kalo boleh sorang cukup la.. kalo nk beramai pun ckp awal2.. tp ape yg aku da bnyk kali kena, ckp jer sorang. sampai satu masa 3 4 meja dtg berkerumun.
    n kita ni tercegat2 la dgr ceramah diorng yg duk mendesak suh joint bisness.. ey.. aku pun tau.. memg boleh wat duit. n aku x kata tipu. cuma cara bawak geng ramai2 ni yg aku x suka.. next time ckp la awal2.. kita kdg2 jd kurang senang.. adoi.. da bnyk kali. aku kena.. tp nasib baik la aku x kelu nk berckp..
     bukn pe kdg2 diorg ni ckp jer dgr dulu.. nk joint or x hak awak. tp bila kita da jumpa, duk memaksa plak.. kita yg kdg2 minat jadi terus x minat n x suka.. btw sori sape2 yg terasa... hu3...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan