by nuffnang

my followers

Sabtu, 5 Januari 2013

kena panggil dengan bos?

pergh... memng entry kali ni agak kontrovasi... just before mata ni terlelap... nk story sikit.. adat manusia kalo salah mesti risau n takot kena marah!!!! kalo student bila silap takot kena marah ngn cikgu, kalo ank x dgr ckp mak pak takot kena marah ngn parents, kalo pekerja buat silap???? mesti ko takot kena marah ngn bos kn... hahu23......biasa la readers semua... aku yakin korg pun sama cam aku... yg x riso tu memg xde perasaan, n xde insiatif utk melAkukn anjakkn paradigma dlm diri.. ha kan da kuar bahasa sastera aku..
    sebenarnya ape yg aku nk citer ngn korang.. ? today shift ptg kawan2.. masuk je kije dgr bos bad mood.. nape? ada kes la tuh..  wah!! dlm ati aku meronta2 oh tidak.. tolong la bukn aku.. aku xnk kecewakn sape2... please ajai tolong bekerja dgn baik ok... just kdg2 aku pun x paham.. why lately cam kurg jer confident level aku.. please motivate aku cept.. nape aku x leh Comunicate dgn cara aku yg lebih baik.. wah!!! nk kena cari buku motivasi.. rindu nk p library n membaca.. sori aku memg cam skema suka membaca. x kesah org nk ckp pe..membaca tu jambatan ilmu.. br la x mudah di tipu..
     back to story. aku rasa debar2 je.. why la bos aku x hepi.. suka kot aku tgk dia senyum.. mesti ada je story atau dia gelak2..sampai sudah n dekat pukul 6 br la tau nape.. bos suh masuk bilik.. dlm hati da ckp.. redha je la..Allah kn selalu menguji hambanya..
bila da sebut kena masuk dlm bilik.. pale otak ni assume tah ape2.. please think positif ok.
    ya Allah.. lega rasa bila sebnrnya ada benda nk d bincangkn.. pasal setting pharmcy... n nak mantapkn lagi farmasi tu.. aku rasa nyawa aku mcm kena pulng balik.. td mcm nk d rentap2 je.. hu2.. bekerja dgn ubat2 ni macam2 risiko la korg kena tngg. antara boleh handle atau x je situasinya.. da la.. aku nk tido.. esok pg nk amik mizi.. ni nk bagi.sikit petua: kalo kena panggil dgn bos bc la sikit jampi2.. minta la yg elok2.. jgn biter buruk baca selawat 3 kali 3 qul.. bye readers.. nitzzz...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan