by nuffnang

my followers

Jumaat, 11 Julai 2014

2 3 dengan tahap kesabaran

  susah, memang susah! hari ni masuk hampir sebulan aku bergelar full online bisness.. tipu la kalo kata x rindu kat kawan- kawan lama. ha2.. nah ko.. belum lagi bertahun. tapi x de la sampai tahap menyesal. bersyukur dengan ketepan. mr ajai rasa lebih hepi dan gembira. tapi dalam pada tu ada terasa azabnya mak ai.. nak menyesuaikan diri kita bila dah balik kampung ni kan? ha2

 tipu la kalo xde mulut2 yang cakap. napa ko berenti? ada masalah dengan kerja ke? pelik nya? sebenarnya x larat aku nak jawap dengan soalan2 yang dah banyak kali aku jawap. masing2 tanya dengan nada berbeza. sinis, pelik, tumpang suka n macam2 lagi. ha korang dah tau x nape nya aku berenti? dah.. aku malas nak meluah. ha2..

  yang azabnya korang tau kenapa? aku nak pasang stremyx.. tapi line x leh masuk sampai ke area umah aku tu.. unifi? lagi la.. jauh panggang dari api. ok, maxis atau celcom? derita weh.. semua dah pasang. celcom unlimited. maxis plak kejap2 putus. mr ajai tahap kesabran dah paras hidung. nak lemas xde internet.. mujur la whatsapp xde pape kan

 skunk ni mood nak upload2 pic xde langsung. nanti la.. aku rasa dalam sebulan ni macam ular sawa plak.. lagi plak bulan puasa.. ngantuk je mata. kalo korang yang kije kat opis xpe.. xkan nak tido lebih2 bos nampak kang esok dapat surat. aku ni? ngantuk je tido.. lapar x la makan.  jenuh nak menganti kang.. dosa satu hal.. bahagia dalam derita.. ha2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan