by nuffnang

my followers

Isnin, 11 Februari 2013

CARA TINGKATKAN TRAFFIC BLOGG

-TINGKATKAN TRAFFIC BLOGG ANDA DENGAN                    SOFTWARE REFREX MINI-


“Kisah bagaimana satu teknik yg kebanyakan GURU tak mahu kongsikan & satu software yang kerjanya menarik minat orang datang ke website, berjaya memberikan kekayaan yang saya impikan”

Anda semua pasti pernah melalui situasi berikut:
Anda berasa gembira bila mendapati ada orang datang ke website anda. Atas dasar ingin tahu dan rasa terhutang budi terhadap lawatan tersebut, kebiasaannya anda tergerak untuk melawat pula website mereka yang belum pernah anda lawati sebelum ini. Dalam masa anda melihat-lihat site mereka ini, anda terjumpa sesuatu yang menarik perhatian dan minat anda. Ianya adalah satu review yang dibuat oleh pemilik site tersebut berkenaan pengalaman menarik beliau menggunakan satu produk. Anda dapati penceritaan beliau amat menarik. Ditambah pula dengan pelbagai komen yang memberangsangkan dari pembaca lain membuatkan anda lebih yakin dengan kebaikan produk yang dinyatakan itu. Tak lama selepas tu, anda pun turut sama membeli product tersebut juga.
Cuba bayangkan yang ini pula… Anda dapati ada orang datang ke site anda dari search engine. Dengan perasaan ingin tahu, anda pun pergilah ke page search engine tersebut untuk melihat di manakah link site anda berada. Sedang anda mencari-cari, anda dapati banyak link menjurus ke pelbagai site dan kebanyakkannya sedang bercerita berkenaan pengalaman menggunakan satu produk yang sama. Perasaan ingin tahu anda membuatkan anda pergi ke sebahagian dari site tersebut. Teruja dengan apa yang anda temui, akhirnya anda pun membeli produk tersebut.
Alangkah baiknya jika website anda mendapat liputan serupa seperti produk yang diceritakan oleh orang ramai di atas tadi. Liputan yang sangat menarik untuk membuatkan orang ingin terus datang ke website anda.
Tetapi pertama sekali, anda harus lah tahu bagaimana nak mendapatkan traffik yang betul-betul sesuai. Sebab bukan semua traffik sesuai dengan cara ini. Apapun bila traffik ini dah datang, barulah anda boleh yakinkan mereka dengan menggunakan teknik yang betul. Teknik yang membuatkan mereka betul-betul jatuh hati dengan, samaada website, produk atau pun perkhidmatan yang ingin anda tawarkan.
Hakikatnya, hampir kesemua produk yang kita beli selama ini adalah disebabkan oleh hasil dari apa yang KEBANYAKAN orang lain kata atau cadangkan atau ceritakan kepada kita. Kita, sebagai manusia dalam banyak hal lebih cepat percaya apa yang kebanyakkan orang kata tentang kebaikkan sesuatu produk, dan kita yakin jika kita turut sama gunakan apa yang kebanyakan orang lain guna, kita akan turut mendapat hasil yang sama. Itu lah lumrah manusia, samaada kita sedar atau tidak, nak tak nak, kita pasti akan terikut. Berlandaskan lumrah manusia ini lah, yang membolehkan sesuatu website itu menjadi pencetus jualan, membawa banyak hasil tanpa putus, berpanjangan…
Sekarang, cuba bayangkan sekiranya anda menjadi pemilik produk yang kita gambarkan di awal tadi. Apa agaknya akan jadi, sekiranya ramai orang mengetahui berkenaan produk/website anda melalui pelbagai penulisan yang memberikan liputan-liputan yang bagus itu? Apa akan jadi sekirannya pembaca-pembaca ini datang ke site anda? Bayangkan pula, macam mana kalau anda sebenarnya memiliki kesemua penulisan tersebut termasuklah kesemua komen yang bagus-bagus itu. Malah, macam mana kalau anda boleh berupaya untuk menarik orang dengan cara sebegitu rupa, terus ke penulisan-penulisan anda ini?
Tak mustahil pun sebenarnya. Malah saya akan tunjukkan kepada anda bagaimana nak dapatkan traffik sebegini dan dengan teknik yang betul, ia akan meningkatkan minat orang ramai membeli produk / perkhidmatan yang anda tawarkan atau paling tidak pun untuk menarik orang datang dan libatkan diri dalam website anda.

                                                       sila klik banner di bawah



atau link ini... 


MEMPERKENALKAN SOFTWARE REFEREX MINI 







BAGAIMANA SOFTWARE INI BERFUNGSI? 

  1. Anda melawat blog-blog orang lain.
  2. Anda tinggalkan jejak atau link ke website anda pada setiap blog yang anda lawat pada bahagian widget Cbox.
  3. Pemilik blog atau pengunjung blog akan melihat jejak yang anda tinggalkan itu akan melawat website anda sebagi tanda membalas kunjungan.
  4. Anda akan peroleh ribuan trafik dari pelbagai blog secara konsisten

                                              KEBAIKKAN REFEREX MINI? 
  1. Software RefererX Mini akan menghantar mesej ke ribuan widget Cbox secara serentak di mana ia menjimatkan masa anda.
  2. Trafik yang anda peroleh adalah Real Human dan bukannya robot. Real Human bermakna Real Money. 
  3. Kosnya lebih rendah dari kebanyakan sumber trafik yang lain.
  4.  Anda boleh peroleh trafik yang banyak pada kadar yang segera.
  5. Software ini boleh di gunakan untuk masa yang lama selagi widget Cbox wujud.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan