by nuffnang

my followers

Selasa, 12 Februari 2013

PSY DATANG MALAYSIA



                       Sempena sambutan rumah terbuka 1Malaysia yang di anjurkan oleh barisan nasional, PSY atau nama sebenarnya ialah Park Jae Sang telahpun buat persembahan di padang kolej Hang Chiang. Dengar2 cerita kehadiran PSY dapat sambutan yang sangat menggalakkan dari kalangan peminat dan kira2 lebih 80, 000 orang yang membanjiri kawasan kolej tersebut seawal pukul 7 pagi lagi. hu2..

                    Nama PSY melonjak naik selepas klip video Ganam Style yang bersahaja tu dah di tonton seramai 1.3 bilion... pergh ramai tu.. disebebkan PSY juga la bandar Ganam jadi popular dan menarik pelancong asing datang ke Korea..
                 
                       PSY datang mengunakan jet peribadinya selepas baru je pulang dari Brazil. tapi memang tip top la, sebab rata2 yang hadir puas hati dengan persembahan bertenaga PSY sampaikan bila dah habis persembahan, namanya terus dipanggil2 oleh peminat menyebabkan PSY menari dan menyanyi sekali lagi.. Even cuaca panas, tak menghalang peminat untuk datng tgk PSY di GEORTOWN ni.. bgs la.. sape2 nak popular buat la klip video macam PSY ni.. hik2.. macam cikgu shida.. kan popular tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan