by nuffnang

my followers

Ahad, 26 Mei 2013

Satu lagi blogg baru saya

     Assalam.. Now da dekat jam 1 pg da.  Tp aku still x tido...even terasa da ngantuknya.. Sebenarnya dari jam 10.30 td duk gondam blogg yg serba kuning dgn url baru.. Ha2..ada yg inform why x dpt jumpa blogg aku? Ada yg tanya x dpt cari blogg aku.. Nape mesti nk tukar nama? Ha2.. Sebenarnya dulu masa awal2 blogg ni aku create, aku lebih kepada utk memberi info yang berkaitan dgn farmasi. Now bila da best berblogging aku lebih suka untuk mencari isu2 baru, kupasan baru terutamanya mengenai kesihatan dan kecantikkan.
     sebelum mata aku nk terlelap ni,aku nk bgtau pada readers yg satu lagi blogg aku yg lebih memfokuskan pasal perniagaan sudahpun siap dibina. Maka aku akan asingkan blogg yg berkaitan perniagaan, cerita n pandangan aku.. Memang hepi sgt sebb da sempat siapkan blogg bisness ni dlm bulan mei 2013 even banyak sangt kerja yang nak di buat. Just nk perbanyakkan entry post je dalam blogg terbaru ni. U allss thanx sgt sebb sudi jadi readers saya yang setia. Even x komen tp dengan respond yg di beri membuatkn aku lebih suka menulis.. Esok kije pagi da..  Jangn terlewat sudah.. Ok la ada masa jumpa lagi di lain masa k.. Nitez..

jom visit satu lagi blogg terbaru saya


kenapa nama zah? sebenarnya saya ambil nama blogg ni sempena nama arwah ibu yang tersayang.. nama mesra arwah ibu ialah kak zah.. ianya di abadikan untuk satu kenangan yang berharga dalam hidup.. al - fatihah to my mum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan