by nuffnang

my followers

Ahad, 4 Disember 2011

apakah alphacell?

Alphacell adalah gabungan Polisakarida Peptida yang berkuasa. Polisakarida adalah karbon gula perlu atau karbohidrat kompleks yang digunakan sebagai sumber tenaga untuk sel. Peptida dibentuk dengan menggabungkan asid amino. Asid amino adalah protein pembina tisu yang amat diperlukan oleh DNA.



Alphacell dirumus daripada 100% bahan semula jadi, bijian beras terpilih yang mengandungiAlpha-PSP (Alpha Polisakarida Peptida). Alphacell membekal 36 ATP kepada setiap sel sedangkan karbohidrat yang sama banyak jumlahnya cuma memberi kita 1 ATP. Ia memberikan lebih tenaga kepada sel berbanding sebelum ini. Ia menjaga semua tugas sel dan masih mempunyai tenaga-tenaga untuk digunakan dalam proses penyembuhan secara semula jadi. Alphacell mampu membekalkan khasiat kepada sel hingga ke peringkat molekul (98% kadar penyerapan) dan pada masa yang sama ia melindungi sel daripada kerosakan.

Zat Optime Untuk Sel

. Alphacell adalah adunan berkuasa Polisakarida peptida (Alpha PSP) dalam bentuk serbuk.
. Diproses menggunakan hidrolisis mekanikal daripada sejenis beras yang ditanam khas di Utara Thailand. Kawasan bebas racun & GMO untuk tujuan penghasilan alpha-PSP bermutu tinggi.
. Kandungan Nutrisinya merangkumi 8 jenis gula ringkas, 18 jenis asid amino, Vitamin B dan 50 jenis antioksidan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan