by nuffnang

my followers

Jumaat, 2 Disember 2011

BUAT DUIT DENGAN MLM ( MULTILEVEL MARKETING)

MLM ataupun multilevel marketing adalah sejenis staregi perniagaaan. ramai orang berpandangan negatif terhadap mlm. tidak kurangnya juga dengan aku. pada asalnya aku beranggapan MLM adalah bisness yang terlalu leceh, sukar dan boleh merugikan. tapi lastly aku try search kat internet. bila dah daftar sebagai ahli untuk atlantic returns dan yang penting kualiti dari produk ni, aku suka dan tertarik dengan khasiat dia. aku try banyak buat reaserch dekat internet dan berani mati juga la oi buat mlm, aku print out kan dan baca. ada juga mengatakan MLM in haram kerana merugikan. tapi readers oi, benda ni umpama kita keluar modal untuk berniaga, so kita kenelah berkerja pulak. ko bukak kedai makan tapi x berkerja, modal dah keluar? ape cite? satu lagi kita joint mlm kita dapat juga produk dia. so x rugikan. even ko x dapat cari customer tapi dapat produk dia. mungkin knowledge aku ni tentang MLM x lah banyak mana macam jutawan MLM lain. memang readers banyak sangat mlm skunk ni. dalam banyak2 ni juga, aku suka talantic jus disebabkan khasiat dia.

aku ni jenis yang akan mementingkan kualiti daripada harga dan keuntungan. sesuatu perkara tuh kita kena kaji dulu sebelum membuat keputusan. betul tak?

dah kerja ni, aku pun try la berjinak2 dengan bisness mlm ni sebab aku tau kebanyakkan orang kita ni kaya sebab joint bisness ni. serius aku pernah jumpa ramai orang terdekat dengan aku kaya sebab buat bisness mlm ni. wat pe aku nak tipu readers! jangan fikir negetif! sebenarnya bisness ni tidak semestinya ko pergi cari dan berjumpa dengan orang. oh no...datz why aku kata kita x baca lagi cara dan teknik mlm yang diorang buat ni.


----aku pun amik keputusan joint, hu2... bagi aku kita kena berani cuba n berani mati!....
----x sampai sebulan aku dah dapat untung! ha2....so tanggapan negatif aku pada MLM xde da if kita tahu teknik dan cara pemasaran....
----untung yang aku dapat bukan la mcm jutawan lain. tapi sangat cukup dan lepas untuk aku la untuk income lain aku.




KENAPA DULU AKU BERANGGAPAN NEGATIF PADA MLM?

  1. kena pergi jumpa orang, leceh la!
  2. takut x menjadi nanti rugi
  3. kena bayar duit, risiko tu
  4. takut downline susah nak cari
  5. Tak tahu teknik pemasaran
  6. tak pernah baca pasal mlm




BILA DAH CUBA?

  • Memang betul ape yang orang cakap selama ni
  • tak terfikir dapat income yang lebih mudah
  • tahu teknik pemasaran dan cara nak buat marketing
  • tengok duit plak masuk account bukan dengar je.
  • rasa mcm nak berhenti kerja ( tapi jangan)
  • yang penting xde nya aku g jumpa orang
  • makin banyak ilmu mlm dan merketing internet aku baca

peribadinya, aku x la sampai kaya setakat ni. tapi ni lah pendapatan lain yang aku dapat bukan nak tunggu hujung bulan. even aku berkerja di hospital sebagai pembantu farmasi dan semestinya busy, aku tetap berani mencuba nasib dengan MLM. yang penting aku usaha lah juga.. dan aku tahu bisness ni memang x susah pun.....


siapa berminat cuba2 lah bisness mlm...janji rajinlah korang membaca pasal mlm...usaha kena ada juga.. tapi 1day if korang joint dan berjaya, korang mesti terbit ungkapan ni dalam diri korang...
*kalau aku tahu lama dah aku cuba dan joint mlm








Kepada readers yang x tahu....mungkin ada yang tahu kebanyakkan produk semua dibangunkan dan melalui strategi pemasaran MLM ni...antaranya>


  • ELKEN
  • HPA
  • AVON...
  • HAI-O
  • OTHERS








*KITA XKAN TAHU SELAGI KITA X MENCUBA*.... AS.SALAM
















Tiada ulasan:

Catat Ulasan