by nuffnang

my followers

Ahad, 4 Disember 2011

TESTIMONI ALPHACELL

Rohani Bt Daud, 53 Tahun. Sakit Kanser (semenjak 2008), Gastrik, Tekanan Darah tinggi. Sekarang: Tiada lagi gastrik, tekanan darah menjadi normal. Cuba untuk tidak mengambil ubatan hospital selama sebulan, syukur kesihatan tetap normal seperti sediakala. Tidur lebih mudah dan nyenyak. Tidak mudah letih. Saya kagum dengan AlphaCell. Anda juga perlu mencuba produk hebat ini. Versi youtube.

Anis Izwin, 28 Tahun. Masalah degupan jantung yang laju, migraine yang teruk, gastik yang teruk. Sebelum ini bergantung kepada ubat. Didalam beg, mesti ada bermacam-macam ubat tetapi sekarang ubat pun dah hentah kemana. Kesuburan meningkat dan mengandung setelah hampir berputus ada untuk mengandung lagi. Anak-anak juga semakin cergas dan tidak letih setelah mengambil alphacell. Versi youtube.

Musa Bin Saman, 75 tahun. Pada mulanya hanya sakit didalam perut. Terlalu sakit sehinggakan merayu kepada doktor agar membuat pembedahan. Doktor mengesahkan bahawa sakit pada hati, buah pinggang dan lemah jantung. Keluarga sudah mula membuat "bacaan yassin". Hampir setahun tidak boleh berjalan. Setelah mengambil alphacell, beliau kembali sihat dan dapat berjalan. Versi youtube.

Mohd Razdi Omar, 42 tahun. Sakit kencing manis dan darah tinggi. Pada permulaan mengambil alphacell, beliau mengantuk dan kerap kencing. Mengurangkan dos ubat tetapi kesannya bacaan kencing manis dan darah tingginya menurun. Kadar kolestrol menurun dan berat badan juga menurun sebanyak 8 kg dalam masa sebulan lebih. Produk ini juga mengenyangkan. Versi youtube.


Formula Diet Extreme - Kurangkan Berat Badan Anda Sekarang!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan