by nuffnang

my followers

Jumaat, 2 Disember 2011

ATLANTIC JUS

As.salam to all readers. today saya nak share ngan u all pasal salah sebuah produk yang telah dikeluarkan oleh company atlantic returns sdn bhd dan saya sendiri telah menyertainya. saya memang sentiasa mengamalkan supplement tertentu untuk menjaga kesihatan tubuh badan.

antara supplement dan vitamin yang saya selalu makan ialah:
>vitamin c, gingko biloba, surbex zinc, vit e, epo, multivitamin

saya memang mudah tertarik dengan mana2 produk penjagaan kesihatan. supplement ataupun sebagainya. walaubagaimanapun saya akan baca dulu kandungannya, kelulusan sama ada dapat kelulusan kkm, kelebihan dan keburukkan sesuatu produk itu. yang pastinya kita jangan tertipu..itu jek..jangan mudah percaya pada produk2 yang dikatakan mampu menyembuh penyakit dalam masa singkat malah dapat membunuh sel kanser! so dalam beberapa hari lepas saya ada baca mengenai artikal produk atlantic yang mendapat lesen AJL. saya tertarik dengan kombinasi 5 jenis bahan dalam satu jenis sachet yang dijadikan jus. umunya khasiat2 dalam 5 jenis bahan ni memng diakui ramai pakar dan doktor2. just saya jadikan ini sebagai makanan tamabahan sahaja untuk mencegah penyakit dan penjagaan kesihatan badan. produk2 ini bukan lah ubat ok!.. saya dah buat reserch sikit pasal produk2 ni.. datz why today memang nak share ngan all readers kat blogg saya.


ATLANTIC RETURNS SDN BHD

Mengeluarkan 3 jenis produk kesihatan:
1) atlantic jus (saya dah cuba)
2) alphacell
3) mix berry juice



paling menarik minat saya ialah produk atlantic jus.. saya dah beli n rasa..
ni gambar nya.....












korang tgk tuh, ada 5 kombinasi khasiat dari buah manggis, acai berry, goji, royal jelly dan seaweed

kotak dia diperbuat dari kayu kot aku rasa, sebab memang keras semacam. cantik plak tuh..
leh simpan buat kotak hadiah pas abis ni. dalam kotak ni ada 20 sachet

dos hidanagn dia 1-3 sachet sehari..tapi aku amik sehari sekali atau kadang2 3,4 hari sekali.. jimat sikit sebab mahal

sambil aku beli produk ni ada juga kelebihannya sebab bukan jek ahli secara x lansung juga, n mampu buat bisness..


tapi ape yang nak aku tegaskan pada readers ni bukan ubat ok! ni ala2 supplement jek.. kaya ngan vitamin, khasiat2 lain, antioxcidant dan sebagainya.. nanti aku explain satu persatu kandungan bagi setiap jenis produk ni, kelebihan, kegunaan.. kita share sama2 ok. yang penting kesihatan adalah nombor satu!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan