by nuffnang

my followers

Selasa, 13 Disember 2011

MAJLIS PERKAHWINAN FAIZ DAN KAK NILY

malam tu lepak ngan faiz n z... restoran sebelah hospital an-nur..



sementara tunggu z, aku g round2. rugi x sempat nak snap gambar hos an-nur. tapi hospital an-nur n az-zahra bersebelahan je.

nisak kije kat hos ni

ari jumaat, 9hb aku masuk kerja pagi kul 7 pagi. pagi tu kerja berdua dengan zue. sebb kirtorang naik bus kul 3 ptg ke kajang.sejak zue masuk kerja kat kmc mmemag jarang sembang2 panjang ngan zue. ey la time kerja pun jarang sembang2.n time rehat jarang rehat sama. then dapat la sembang panjang ngan dia. lagi2 pasal life masa kat micost. ha2...excited nak p bangi tengok faiz kawin.
sampai kajang dalam kul 7.30pm..sampai bus stand kajang jihah dtg ambil n ata aku kat hos an-nur bangi. tq jihah plus hafiz! oh..no! ari tu z kije kul 4pm pai kul 11 mlm kot. so jadi macm kematu la juga duk tunggu dia. ha2.. x la rasa lama sangat sebenarnya.


then sampai umah z malam tu kitorang lewat tido...ha2... tengok citer saw>>> ngeri siot. memang citer yang sangt2 kejam n kreatif bagi aku. sebab setiap jalan cerita dia kita x terfikir pun.pagi tu patutnya nak breakfst ngan faiz n kak nily kat hotel. tapi sebabkan bgn lambat so kitrg kuar lepak2 p jusco kul 11 pagi!. teman faiz n kak nily g jusco cari cadar. makan md n balik. malm tu plak g amik mimi n lepak sama2 umah faiz... rindu semua... tup2 faiz kata esok aku jadi pengapit dia. hu2..

so dalam kul 10 pagi tu aku gerak g tempat make up kak nily, n kitrg lepak2 sana. aku pun siap2 sebagai penagpit faiz. tapi yang sangt2 x bestnya dalam kete tuh aku teringat arwah mak aku>> kalo dia hidup dah confirm kitrg datang ramai2 satu kuarge, sebeb selalu story2 ngan arwah pasal faiz n kak nily. arwah pun dah berangan nak dtg kenduri kawin diorang. sepanjang majlis tu juga bila tengok gelagat faiz yang tengah2 hepi bergelora rasa. terfikir mcm mana kalo aku kawin nanti? arwahh x sempat tgk siapa isteri aku..hu..sedihnya.. x mngkin dapat rasa kemeriahan tuh..ya ALLAH.. AL-FATIHAH MAK..








Mimi termenung...bila lah aku nak kawin?



















Tiada ulasan:

Catat Ulasan